Karin en John
Afgelopen vrijdag heb ik de bruiloft van Karin en John gefotografeerd. De bruidegom maakte zich thuis klaar in Kamerik waarna hij zijn bruid ging ophalen in Woerden. Na een mooie ontmoeting zijn we vertrokken naar fort Wierickerschans voor de bruidsreportage. De gasten verzamelde zich ondertussen bij de Willemshoeve waar even later het bruidspaar aankwam. De huwelijksceremonie werd geleid door een vriend van het bruidspaar. Nadat Karin en John in de echt waren verbonden had iedereen de mogelijkheid om hen te feliciteren. Buiten sneden Karin en John de bruidstaart aan. Na een gezellige borrel startte het walking dinner en vanaf 20.30 waren ook de avondgasten welkom. Dit is de preview van een prachtige bruiloft:















