Marsha & Paul
Gisteren heb ik de bruiloft van Marsha en Paul gefotografeerd bij strandclub Witsand in Noordwijk. De gasten waren vanaf 15.00 welkom en om 15.30 startte de huwelijksceremonie. Hierbij kwam het bruidspaar samen binnen. Na een mooie ceremonie was er een toast en had iedereen de mogelijkheid om het bruidspaar te feliciteren. Samen sneden Marsha en Paul de bruidstaart aan. Op het strand hebben we een korte bruidsreportage en de familiefoto’s gemaakt. Om 18.00 startte het heerlijke diner. Dit is de preview van een prachtige bruiloft:











